مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 مهر 1400 ساعت 07:552021-10-04سياسي

اجرای زنده خوشنویسی استاد طاهری در سعدیه شیراز


دبیرخوشنویسیِ بخش ثلث ونسخ کنگره جهانی محّمد(ص)، با اشاره به میزبانی این کنگره از اجرای زنده خوشنویسی استاد ناصرطاوسی در سعدیه شیراز، اجراهای هنری اساتید به صورت زنده را یکی از مهمترین رویدادهای این کنگره پیامبر(ص) عنوان کرد.

- ایسنا/فارس دبیرخوشنویسیِ بخش ثلث ونسخ کنگره جهانی محّمد(ص)، با اشاره به میزبانی این کنگره از اجرای زنده خوشنویسی استاد ناصرطاوسی در سعدیه شیراز، اجراهای هنری اساتید به صورت زنده را یکی از مهمترین رویدادهای این کنگره پیامبر(ص) عنوان کرد.

روح اللّه محرّری دوشنبه 12 مهرماه در جمع خبرنگاران بیان کرد: تاکنون چهار اجرای زنده در بخش نقاشی و نقاشیخط در شیراز برگزار شده است و پنجمین کارگاه با حضور استاد ناصر طاوسی از استان قم طی روزهای 14 و 15 مهر همزمان با ایام شهادت امام رضا(ع) در سعدیه شیراز برگزار می شود.

او افزود: خوشنویسیِ متون مرتبط در توصیف پیامبر رحمت و مهربانی با استفاده از خطوط رقاع و توقیع و تاکید بر فضاهای بصری چشم نواز و رنگه نویسی، محور اجرای زنده استاد ناصر طاوسی خواهد بود و همچنین کارگاه آموزش قطعه بندی، صفحه آرایی و سطربندی در خطوط سِتّه با تاکید بر خطوط رقاع و توقیع برای علاقه مندان و اساتید هنر نیز برگزار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای زنده خوشنویسی استاد طاهری در سعدیه شیراز

اجرای زنده خوشنویسی استاد طاهری در سعدیه شیراز