مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 مهر 1400 ساعت 08:102021-10-04فرهنگي

اختتامیه دومین سوگواره عاشورایی داستان کوتاه ده برگزار شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه اطلاع رسانی حوزه هنری استان تهران، آیین اختتامیه دومین سوگواره عاشورایی داستان کوتاه ده با حضور جمعی از نویسندگان، - آیین اختتامیه دومین سوگواره عاشورایی داستان کوتاه ده با حضور جمعی از نویسندگان و صاحبان اثر برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه اطلاع رسانی حوزه هنری استان تهران، آیین اختتامیه دومین سوگواره عاشورایی داستان کوتاه ده با حضور جمعی از نویسندگان، صاحب اثران و مسئولین حوزه هنری انقلاب اسلامی و بانوی فرهنگ در تالار اندیشه حوزه هنری برگزار شد.

در ابتدای مراسم، علی فروزان فر رییس حوزه هنری استان تهران ضمن خیرمقدم به حاضرین در جلسه، ماموریت حوزه هنری استان تهران را حمایت از حلقه ها و گروه های فعال فرهنگی جبهه انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: امروز شاهد اتفاقی بزرگ در عرصه داستان های آیینی هستیم، خوشبختانه جریان فرهنگی انقلاب اسلامی شاهد بروز و ظهور حلقه هایی هستند که به صورت خود جوش و مستقل راه خود را آغاز و مسیرشان با تلاش دوچندان ادامه می دهند و ما نیز وظیفه داریم از این جریان حمایت لازم را به عمل آوریم.

سارا عرفانی دبیر جشنواره و مدیر خانه بانوی فرهنگ نیز درباره سوگواره عاشورایی ده گفت: با برگزاری چنین سوگواره و جشنواره ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختتامیه دومین سوگواره عاشورایی داستان کوتاه ده برگزار شد

اختتامیه دومین سوگواره عاشورایی داستان کوتاه ده برگزار شد