مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 مهر 1400 ساعت 10:152021-10-04سياسي

ورود روزانه هزار تن زباله به جایگاه دفن زباله سراوان  


علاوه بر زباله های مردم رشت از شهرهای اطراف هم زباله ها به جایگاه دفن زباله سراوان می آید و روزانه به هزار تن می رسد.

- ایسنا/گیلان سخنگوی شورای شهر رشت گفت: علاوه بر زباله های مردم رشت از شهرهای اطراف هم زباله ها به جایگاه دفن زباله سراوان می آید و روزانه به هزار تن می رسد.

نادر حسینی امروز در نشست با خبرنگاران با بیان اینکه برای ما مهم است، مردم بدانند که در تصمیم گیری های شهر مشارکت دارند، گفت: در این دوره از شورا، کمیسیون توسعه پایدار به سایر کمیسیون ها اضافه شده که منجر به بهبود بخش سرمایه گذاری در شهر خواهد شد.

وی افزود: توجه به حفظ محیط زیست و بهبود وضعیت رودخانه های گوهررود و زرجوب از جمله کارهای ضروری این دوره از شورای اسلامی شهر رشت است.

حسینی با بیان اینکه در خصوص وضعیت رودخانه ها دو دستگاه دیگر شامل شرکت آب و فاضلاب شهری و شرکت آب منطقه ای نیز متولی هستند و صفر تا صد احیای این رودخانه ها بر عهده شهرداری رشت نیست، خاطرنشان کرد: برای تحقق اهداف در جهت بهبود وضعیت رودخانه های رشت از دستگاه های ذیربط دعوت می کنیم تا همسو با شهرداری برای کاهش آلودگی این رودخانه های شهر گام بردارند.

وی خاطرنشان کرد: ورود شیرابه زباله های سراوان در این رودخانه ها یکی از عوامل آلایندگی این اکوسیستم های ارزشمند است که در نهایت به تالاب ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود روزانه هزار تن زباله به جایگاه دفن زباله سراوان  

ورود روزانه هزار تن زباله به جایگاه دفن زباله سراوان