مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 مهر 1400 ساعت 10:252021-10-04سياسي

باید در ترویج سبک زندگی ائمه اطهار(ع) اقدامات موثرتری انجام شود


نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه گفت: باید در ترویج فرهنگ و سبک زندگی ائمه اطهار(ع) اقدامات موثرتری انجام شود.

- ، حجت الاسلام سیدمهدی قریشی ظهر دوشنبه در سه شورای فرهنگ عمومی استان ضمن تسلیت فرا رسیدن مناسبت های دهه آخر ماه صفر اظهار کرد: سبک و سیره زندگی پیامبر اکرم (ص) بهترین الگو و سرمشق برای مسلمین است و باید در ترویج فرهنگ و سبک زندگی ائمه اطهار (ع) اقدامات موثرتری انجام شود.

وی بر لزوم تلاش مسئولان برای خدمت خالصانه به مردم و اتخاذ رویکرد دینی در حل مشکلات جامعه تاکید کرد، و ادامه داد: با توجه به اینکه در آستانه مناسبت های دهه آخر ماه صفر قرار گرفته ایم نیاز است تا گرامیداشت این دهه و مراسم عزاداری با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و با روند باشکوهی برگزار شود.

قریشی با تاکید برنقش ترویج مباحث دینی و آموزه های اسلامی در افزایش اعتماد اجتماعی تاکید کرد و گفت: دولت و مدیرانی که بر سر کار آمدند باید به وعده های خود عمل کنند و صداقت و درستی را اولویت کاری خود قرار دهند.

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان غربی با اشاره به اهمیت انتخاب استاندار جدید گفت: در معرفی و انتخاب گزینه های استاندار جدید آذربایجان غربی، متأسفانه عوامل رفاقتی در نظر گرفته می شود در صورتی که باید فرد شاخص و دینداری در این زمینه م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید در ترویج سبک زندگی ائمه اطهار(ع) اقدامات موثرتری انجام شود

باید در ترویج سبک زندگی ائمه اطهار(ع) اقدامات موثرتری انجام شود