مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 مهر 1400 ساعت 11:002021-10-04اجتماعي

غبار روبی و عطر افشانی مرقد امامزاده عقیل(ع) در اسلامشهر


مضجع مطهر امامزاده عقیل(ع) شهرستان اسلامشهر، غبار روبی و عطر افشانی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اسلامشهر، مضجع مطهر و منور امامزاده عقیل(ع) در شهرستان اسلامشهر صبح امروز با حضور جمعی از مسوولان و خادمین حرم امامزادگان غبارروبی و عطر افشانی شد.

در این آیین معنوی که بمناسبت گرامیداشت دهه وقف از سوی اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اسلامشهر برگزارشد، پس از  قرائت دعای فرج و زیارت خاصه دربهای ضریح مطهر  امامزاده عقیل (ع)  گشوده و بعد از جمع آوری هدایا و نذورات مردمی، مرقد و مضجع شریف این امامزاده عظیم الشان و واجب التعظیم غبارروبی و با گلاب ناب محمدی شستشو داده شد.

امروز در نخستین روز از دهه وقف بطور همزمان بارگاه ملکوتی و حرم  11  امامزاده واقع در این شهرستان با حضور اقشار مختلف مردم و خادمین این حرمین شریف غبار روبی و عطر افشانی شد.

بارگاره منور و آستان ملکوتی  امامزاده عقیل(ع) بعنوان شاخص ترین امامزاده در اسلامشهر شهرت یافته و شناخته می شود، در شهرستان اسلامشهر خیابان امام سجاد(ع) واقع شده و آرامگاه ابدی جمعی از مردم این شهرستان و شهدای جنگ تحمیلی، مدافع حرم و امنیت و بنام گلزار شهدای امامزاده عقیل(ع) شهرت یافته، ماوا و زیارتگاه دلباختان اهل بیت(ع) شناخته و همه روزه جمعی زیادی از زوار و مجاورین به این امامزاده مشرف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غبار روبی و عطر افشانی مرقد امامزاده عقیل(ع) در اسلامشهر

غبار روبی و عطر افشانی مرقد امامزاده عقیل(ع) در اسلامشهر