مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 مهر 1400 ساعت 12:352021-10-04سياسي

اجماع مدیران ارشد تنها راه تأمین منابع آب پایدار برای یزد است


دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان یزد با اشاره به مشکل آب در استان گفت: چند صدایی و نبود برنامه کلان متمرکز در حوزه آب، مهمترین چالش در این حوزه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، محمدرضا حدادزاده ظهر امروز در جریان دیدار اعضای شورای قضایی استان با استاندار جدید یزد اظهار کرد: با انتخاب و تثبیت مدیران تحول خواه و شجاع با ملاک شایسته سالاری، قطار دولت در استان با قدرت و سرعت شروع به حرکت کند.

وی افزود: سیاست دستگاه قضا همکاری با دولت ها در راستای گره گشایی از کار مردم است و به تبع این سیاست در دولت جدید با قوت بیشتری پیگیری می شود.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان یزد در ادامه با بیان این که روندهای کُند اداری و رخوت برخی مدیران مهمترین چالش پیش روی مدیریت استان است، گفت: در حوزه مدیران اجرایی، نگاه دستگاه قضا پیشگیری، و  هدایت جهت جلوگیری از فساد است با این هدف که گره ای از مشکلات مردم حل شود.

حدادزاده تصریح کرد: بسیاری از مشکلات کشور ناشی از تمرکز اختیارات در مرکز است که با شعار دولت مبنی بر تمرکززدایی و مطالبه استانداران و حل این مشکل می تواند در امور مختلف بسیار گره گشا باشد.

وی در پایان با اشاره به مشکل کم آبی استان تأکید کرد: در این حوزه یک نگاه مشترک بین مدیران ارشد استان برای تامین آب به صورت پایدار وجود ندارد که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجماع مدیران ارشد تنها راه تأمین منابع آب پایدار برای یزد است

اجماع مدیران ارشد تنها راه تأمین منابع آب پایدار برای یزد است