مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 مهر 1400 ساعت 13:452021-10-04سياسي

آغاز رسیدگی به پرونده متهمان واکسن تقلبی کرونا در استان البرز با 110 شاکی


یکی از متهمان با اشاره به واکسیناسیون خود و خانواده وی توسط این گروه گفت: محل واکسیناسیون محافظت شده و با حضور نیروی نگهبانی بوده و ظواهر همه چیز را درست نشان می داد.

- یکی از متهمان با اشاره به واکسیناسیون خود و خانواده وی توسط این گروه گفت: محل واکسیناسیون محافظت شده و با حضور نیروی نگهبانی بوده و ظواهر همه چیز را درست نشان می داد.

نخستین جلسه رسیدگی به اتهامات چهار متهم پرونده واکسن های تقلبی کرونا به ریاست قاضی حسین اعظمی چهاربرج در دادگاه کیفری یک استان البرز برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه، نخستین جلسه رسیدگی به اتهامات چهار متهم پرونده واکسن های تقلبی کرونا به ریاست قاضی حسین اعظمی چهاربرج در دادگاه کیفری یک استان البرز برگزار شد.

ساسان علی رمجی نماینده دادستانی کرج با قرائت کیفرخواست متهمان این پرونده یعنی مهرداد بهاری، بهزاد میرزایی، شهاب آیرملو، مهدی حاتم آبادی فراهانی خواستار اشد مجازات برای آن ها شد.

وی با قرائت کیفرخواست، اتهام مهرداد بهاری را مشارکت در کلاهبرداری شبکه ای، توزیع واکسن تلقبی کرونا و خیانت در امانت عنوان کرد؛ نماینده دادستان همچنین اتهامات سایر متهمان را به ترتیب برای بهزاد میرزایی، مشارکت در کلاهبرداری شبکه ای، توزیع واکسن تقلبی کرونا و جعل مهر مرکز شهید به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز رسیدگی به پرونده متهمان واکسن تقلبی کرونا در استان البرز با 110 شاکی

آغاز رسیدگی به پرونده متهمان واکسن تقلبی کرونا در استان البرز با 110 شاکی