مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 مهر 1400 ساعت 14:002021-10-04سياسي

3 کتاب در حوزه ایثار و شهادت در ارومیه رونمایی شد


طی مراسمی به مناسبت بزرگداشت هفته دفاع مقدش از سه کتاب در حوزه ایثار و شهادت و همچنین از پوستر نامگذاری 41 مورد از میادین و معابر استان بنام زنان شهیده رو نمایی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازهمانند دوران دفاع مقدس حماسه آفریدند.

نادر صادقی با بیان اینکه در حوزه های کارآفرینی فعالیت بانوان بر مشاغل خانگی متمرکز شده است گفت: امکان سرمایه گذاری و تخصیص تسهیلات و زمینه ی فعالیت های مختلف اقتصادی برای بانوان وجود دارد و انتظار می رود بانوان به عرصه های مختلف تولیدی روی آوردند و ما هم با تسهیل گری سطح فعالیت های اقتصادی استان را ارتقا دهیم.

وی افزود: از حضور بانوان در عرصه های اقتصادی با توجه به حمایت هایی که در بحث تأمین زمین، پرداخت تسهیلات کم بهره و آموزش صورت می گیرد استقبال می کنیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی خاطر نشان کرد: بستر سرمایه گذاری در استان فراهم است و اما با می رود بانوان نیز در خصوص راه اندازی واحدهای تولیدی مشارکت جدی داشته باشند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری در این مراسم گفت: زنان عنصر مهم فرهنگ ساز در جامعه که با ایفای نقش مادری و همسری به معنای واقعی به مقام انسان سازی و مجاهدت رسیده و همه مردان بزرگ تاریخ و شهدای دفاع مقدس با پشتیبانی زنان توانستند حماسه ساز شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 کتاب در حوزه ایثار و شهادت در ارومیه رونمایی شد

3 کتاب در حوزه ایثار و شهادت در ارومیه رونمایی شد