مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 مهر 1400 ساعت 16:152021-10-04سياسي

برگزاری مراسم عزاداری دهه پایانی صفر در گرو رعایت مطلوب پروتکل های بهداشتی


معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی گفت: هیات های مذهبی و آستان قدس رضوی در رعایت پروتکل های بهداشتی نسبت به مجموعه های دیگر بسیار خوب عمل کرده اند که امیدواریم در چند روز آینده نیز بتوانیم با رعایت پروتکل ها مراسمات مذهبی را به نحو مطلوبی برگزار کنیم.

- ایسنا/خراسان رضوی معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی گفت: هیات های مذهبی و آستان قدس رضوی در رعایت پروتکل های بهداشتی نسبت به مجموعه های دیگر بسیار خوب عمل کرده اند که امیدواریم در چند روز آینده نیز بتوانیم با رعایت پروتکل ها مراسمات مذهبی را به نحو مطلوبی برگزار کنیم.

محمدصادق براتی امروز در نشست خبری برنامه های روزهای پایانی ماه صفر که در استانداری خراسان رضوی و با حضور جمعی از مسئولان استانی برگزار شد، با بیان اینکه در سال های قبل از شیوع کرونا شاهد حضور میلیونی زائران در مشهد بوده ایم، اظهار کرد: طبق آخرین آمار مربوط به سال 98 در طول سال پذیرای چهار میلیون زائر غیرایرانی بوده ایم.

در ایام پایانی صفر نیز حدود 5125 زائر با وسایل نقلیه مختلف از قبیل خودرو شخصی، هواپیما و قطار و 550 هزار نفر نیز به صورت پیاده به مشهد سفر کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مراسم عزاداری دهه پایانی صفر در گرو رعایت مطلوب پروتکل های بهداشتی

برگزاری مراسم عزاداری دهه پایانی صفر در گرو رعایت مطلوب پروتکل های بهداشتی