مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 مهر 1400 ساعت 17:302021-10-04اقتصادي

سهمیه سوخت تراکتورهای فاقد پلاک در خراسان شمالی از اول آبان قطع می شود


رییس شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه خراسان شمالی از عدم تخصیص سوخت به ماشین آلات کشاورزی فاقد پلاک انتظامی از آخرمهرماه 1400 خبر داد.

- ایسنا/خراسان شمالی رییس شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه خراسان شمالی از عدم تخصیص سوخت به ماشین آلات کشاورزی فاقد پلاک انتظامی از آخرمهرماه 1400 خبر داد.

مجتبی شکوری در گفت و گو با ایسنا، اظهارکرد: بر اساس مصوبه کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان در راستای تسریع و اجرای هرچه بهتر طرح هویت دار کردن و تسجیل ماشین آلات کشاورزی استان مقرر شده، مالکان ادوات کشاورزی فاقد پلاک تا آخرمهرماه 1400 نسبت به تشکیل پرونده و دریافت پلاک اقدام کنند.

وی با اشاره به اهمیت اجرای طرح تخصیص سوخت به ادوات کشاورزی بر اساس شماره انتظامی، ادامه داد: در حال حاضر بالغ بر 14400 دستگاه تراکتور فعال در استان موجود است که در مجموع می توان گفت کار سامان دهی و پلاک گذاری ادوات کشاورزی در استان حدود 95 درصد پیشرفت داشته است.

شکوری افزود: در شش ماهه ابتدای امسال تاکنون 22 میلیون و 640 هزار لیتر نفت گاز مورد نیاز بخش کشاورزی استان تامین و ازطریق86مجاری عرضه وفروشندگی روستایی توزیع شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهمیه سوخت تراکتورهای فاقد پلاک در خراسان شمالی از اول آبان قطع می شود

سهمیه سوخت تراکتورهای فاقد پلاک در خراسان شمالی از اول آبان قطع می شود