مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 مهر 1400 ساعت 17:302021-10-04سياسي

بافت تاریخی همدان نباید تحت الشعاع توسعه یافتگی قرار گیرد


رییس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر همدان گفت: باید سازوکاری بیاندیشیم تا بافت تاریخی همدان تحت الشعاع توسعه یافتگی قرار نگیرد.

- ایسنا/همدان رییس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر همدان گفت: باید سازوکاری بیاندیشیم تا بافت تاریخی همدان تحت الشعاع توسعه یافتگی قرار نگیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سعید حاجی بابایی دوشنبه 12 مهرماه در جلسه فوق العاده کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر همدان، اضافه کرد: با کمک دستگاه های مربوط باید جلوی اینگونه اتفاقات گرفته شود و اگر قرار است ناهماهنگی وجود داشته باشد و اگر فردی کوتاهی داشته باید علت را بدانیم و اگر خلاء قانونی هم بوده آن را بررسی کنیم.

وی با اشاره به اینکه کشورهایی مانند ایران و به ویژه شهر همدان بافت های تاریخی چندانی ندارند، افزود: باید صدها میلیارد هزینه و زمان صرف کرد تا چنین بافتی ایجاد شود اما متأسفانه ساده انگارانه از کنار آنچه که داریم عبور می کنیم و گاهی اوقات تصمیماتی می گیریم که قابل جبران نیست و باعث مخدوش شدن بافت تاریخی می شود.

عضو شورای شهر همدان تصریح کرد: متأسفانه ضوابط و مقررات به گونه ای نیست که به حفظ بافت ها کمک کند و بسیاری از تصمیماتی که سال های قبل گرفته شده قابل دفاع نیستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بافت تاریخی همدان نباید تحت الشعاع توسعه یافتگی قرار گیرد

بافت تاریخی همدان نباید تحت الشعاع توسعه یافتگی قرار گیرد