مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 مهر 1400 ساعت 17:452021-10-04سياسي

برنامه های بین المللی حرم حضرت معصومه(س) برای عزاداری آخر صفر


رییس اداره امور بین الملل حرم حضرت معصومه از برگزاری مراسم عزاداری به زبان های عربی و اردو در حرم مطهر و تولید کلیپ به زبان های انگلیسی، عربی، - برنامه های بین المللی حرم حضرت معصومه(س) برای عزاداری آخر صفر ایسنا/قم رییس اداره امور بین الملل حرم حضرت معصومه از برگزاری مراسم عزاداری به زبان های عربی و اردو در حرم مطهر و تولید کلیپ به زبان های انگلیسی، عربی، تایی، اردو و آذری برای پخش در فضای مجازی به مناسبت ایام عزاداری آخرماه صفر خبر داد.

کمال ثریااردکانی در گفت وگویی از فعالیت های واحد فضای مجازی اداره امور بین الملل حرم مطهر در ایام عزاداری دهه آخر ماه صفر یاد و عنوان کرد: به مناسبت رحلت پیامبر اکرم (ص) و شهادت امام رضا (ع) چهار کلیپ به زبان های عربی و انگلیسی برای نشر در صفحات امور بین الملل آستان مقدس تولیدشده است.

وی افزود: یک ویژه برنامه به مناسبت شهادت امام رضا (ع) به زبان تایی تولید خواهد شد که در ایام شهادت ایشان به صورت مستقیم از صفحه مجازی تایی زبان آستان مقدس پخش خواهد شد.

رییس اداره امور بین الملل حرم مطهر حضرت معصومه (س) ادامه داد: دو برنامه کارشناسی به زبان اردو و آذری با مشارکت دانشگاه مجازی جامعه المصطفی به مناسبت شهادت امام رضا (ع) برای پخش از صفحات فضای مجازی اردوی و آذری زبان در حال تولید است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های بین المللی حرم حضرت معصومه(س) برای عزاداری آخر صفر

برنامه های بین المللی حرم حضرت معصومه(س) برای عزاداری آخر صفر