مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 مهر 1400 ساعت 19:152021-10-04ورزشي

عامل: بیشتر از کُشتی به مردم فکر می کنم


پیشکسوت و گزارشگر سرشناس کُشتی اهل مشهد گفت: بیشتر از کُشتی به مردمی فکر می کنم که از شکست و پیروزی آن ها خوشحال و ناراحت می شوند.

- هادی عامل، پیشکسوت و گزارشگر سرشناس کشتی اهل مشهد، که برای گزارش مسابقات جهانی نروژ به این کشور سفرکرده، اظهار کرد: حسن یزدانی و تیلور رقیب آمریکایی او، تاکنون سه مرتبه در کرمانشاه، بوداپست و المپیک با یکدیگر کشتی گرفته اند که با پیروزی تیلور همراه بوده و این دفعه چهارم رقابت آن ها بود که حسن یزدانی پیروز میدان شد.

این پیشکسوت کشتی بابیان اینکه مردم ایران دوست داشتند حسن یزدانی این کشتی گیر آمریکایی را شکست دهد، ادامه داد: حسن یزدانی موردعلاقه مردم است و بنده هم به عنوانی کسی که عرق ایرانی دارد دوست داشتم او پیروز میدان باشد و از لحظه ای که شروع به حمله کرد و پیش افتاد حس خوبی داشتم.

وی افزود: این حس خوب باعث می شد که واژه های بهتری را برای مردم بگویم و این یک بیان احساس از جلو بودن حسن و انتخاب تاکتیک خوب او بود، از همان ابتدا این حس قشنگ به بنده القا می شد که حسن پیروز میدان است و این واژه هایی که برای گزارش این بازی استفاده کردم غیرارادی و از عمق جان است.

عامل با اشاره به اینکه در گزارش نمی فهمم چه می گویم اما برای دل مردم این پیروزی را پررنگ جلوه می دهم، تکمیل کرد: ما می گوییم تا مردم خوشحال ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عامل: بیشتر از کُشتی به مردم فکر می کنم

عامل: بیشتر از کُشتی به مردم فکر می کنم