مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 مهر 1400 ساعت 07:152021-10-05حوادث

متهمان واکسن تقلبی در محضر دادگاه/هر دز واکسن 150هزار تومان!


جلسه رسیدگی به اتهامات چهار متهم پرونده واکسن های تقلبی کرونا به ریاست قاضی حسین اعظمی چهاربرج در دادگاه کیفری یک استان البرز برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، نخستین نشست رسیدگی به اتهامات چهار متهم پرونده واکسن های تقلبی را داشته است؛ با توجه به نبود نظارت کافی حراست بیمارستان برای اجرای عملیات امحای ویال ها، اقدام به خارج کردن ویال ها نموده و بعد از تهیه دستگاه پلمب، آب مقطر و داروی متوکاربامول اقدام به تهیه واکسن تقلبی و فروش آن ها به بهزاد میرزایی می کند.

وی افزود: متهم میرزایی ویال های واکسن تقلبی کرونا را که هر ویال شامل 10 دوز واکسن بوده را به مبلغ سیزده میلیون تومان از متهم ردیف اول خریداری کرده و با مبالغی بالاتر از چهل و پنج میلیون تومان می فروخته است؛ حجم مبادلات نشان می دهد وی بیش از 18 میلیارد کسب کرده و مبلغ 5 میلیارد و چهارصد میلیون تومان به حساب متهم ردیف اول واریز کرده است.

نماینده دادستان عمومی و انقلاب کرج در خصوص اتهامات شهاب آیرملو که پزشک عمومی بوده است اضافه کرد: وی نیز با وجود مسئولیت پزشکی، 800 دوز واکسن تقلبی کرونا را به مبلغ 4 میلیون و پانصد هزار تومان خریداری و به مبلغ 5 میلیون و پانصد هزار تومان تا 6 میلیون تومان فروخته است و بیش از 800 میلیون تومان درآمد نامشروع داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متهمان واکسن تقلبی در محضر دادگاه/هر دز واکسن 150هزار تومان!

متهمان واکسن تقلبی در محضر دادگاه/هر دز واکسن 150هزار تومان!