مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 مهر 1400 ساعت 07:202021-10-05پزشكي

کاهش مرگ های کرونایی در واکسن زده ها


عضو کمیته علمی کشوری کنترل و مقابله با ویروس کووید19، با اشاره به الزامات اجرای قرنطینه هوشمند در کشور، گفت: با توجه به شروع واکسیناسیون با کادر درمان و افراد مسن، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، دکتر محمدرضا صالحی در گفت وگو با ایسنا، درباره تاثیر تزریق واکسن کرونا در کاهش مرگ و میر ناشی از این بیماری، گفت: نکته اساسی که وجود دارد این است که با توجه به اینکه واکسیناسیون ما با افراد کادر درمان و افراد مسن شروع شد، در پیک پنجم کمترین میزان مرگ و میر در کادر درمان را داشتیم.

همچنین متوسط سن مرگ و میرمان در این پیک پایین آمد که علتش این بود که افراد واکسینه شده، خوشبختانه کمتر به نوع شدید بیماری مبتلا شدند و افراد مسن کمتری را از دست دادیم.

الزامات قرنطینه هوشمند وی درباره الزامات اجرای قرنطینه هوشمند و بازگشایی ها، گفت: اولا در کل انجام قرنطینه هوشمند بسیار مفید است و ما بالاخره یک روز باید این اقدام را آغاز می کردیم.

حال ممکن است از ابتدا همه ابعاد این قرنطینه کامل نباشد، اما باید شروع آن را به فال نیک گرفت و امیدوارم آغاز شود و بتوان آن را روزبروز تقویت کرد.

صالحی ادامه داد: یکی از مهمترین الزاماتی که برای اجرای قرنطینه هوشمند وجود دارد، این است که افراد جامعه ما تقریبا اکثریت شان علیه کرونا واکسینه شده باشند، افرادی ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش مرگ های کرونایی در واکسن زده ها

کاهش مرگ های کرونایی در واکسن زده ها