مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 مهر 1400 ساعت 08:252021-10-05ورزشي

10 فدراسیون ورزشی در انتظار برگزاری مجمع انتخابات


مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون های ورزشی از ثبت نام کاندیداهای 10 فدراسیون برای تعیین ریاست خبر داد و گفت: تلاش بر این است که مجمع انتخابات این فدراسیون ها براساس اساسنامه جدید تا پایان سال برگزار شود.

- مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون های ورزشی از ثبت نام کاندیداهای 10 فدراسیون برای تعیین ریاست خبر داد و گفت: تلاش بر این است که مجمع انتخابات این فدراسیون ها براساس اساسنامه جدید تا پایان سال برگزار شود.

علیرضا خسروی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: ثبت نام از کاندیداهای 9 فدراسیون کوهنوردی، کبدی، بسکتبال، نابینایان و کم بینایان، اسکیت، شنا، تکواندو، بوکس و تیراندازی برای برگزاری مجمع انتخابات برای تعیین ریاست آغاز شده و به مدت 10 روز کاری ادامه خواهد داشت.

هم چنین از روز شنبه هفته آینده 17 مهر ثبت نام از کاندیداهای فدراسیون ورزش دانش آموزی نیز براساس اساسنامه جدید آغاز خواهد شد.

او گفت: پس از این که ثبت نام کاندیداهای این 10 فدراسیون به پایان رسید، در طی مدت گرفتن استعلام از کاندیداها، براساس اساسنامه جدید فدراسیون های ورزشی، کمیسیون ورزشکاران، داوران و مربیان نیز تشکیل خواهد شد تا اعضای اصلی مجمع برای رای گیری در انتخابات مشخص شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

10 فدراسیون ورزشی در انتظار برگزاری مجمع انتخابات

10 فدراسیون ورزشی در انتظار برگزاری مجمع انتخابات