مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 مهر 1400 ساعت 10:302021-10-05پزشكي

والدین برای واکسیناسیون فرزندان خود تعجیل کنند


رییس دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت: والدین نسبت به واکسیناسیون فرزندان دانش آموز خود علیه ویروس کرونا اهتمام بیشتری داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، شکرالله سلمان زاده ظهر امروز سه شنبه در گفتگوی رسانه ای در خصوص واکسیناسیون دانش آموزان اظهار کرد: در صورت بازگشایی حضوری مدارس ارائه کارت واکسیناسیون برای دانش آموزان الزامی خواهد بود و والدین برای تزریق واکسن فرزندان بالای 12 سال تعجیل کنند.

وی با بیان اینکه واکسن سینوفارم برای دانش آموزان در نظر گرفته شده است، افزود: با توجه به اینکه این واکسن عارضه خاصی را برای گروه سنی یادشده به وجود نمی آورد از والدین دانش آموزان انتظار می رود که اهتمام بیشتری برای واکسیناسیون فرزندان خود و دریافت این واکسن داشته باشند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت: امیدوار هستیم که بعد از رسیدن به درصد مورد نظر تزریق واکسن دانش آموزان، دوباره شاهد شکل گیری شور و نشاط در مدارس باشیم و در این مسیر نیازمند همراهی و همکاری دانش آموزان و اولیای آنها هستیم.

سلمان زاده بیان کرد: همه مراکز تجمیعی تزریق واکسن در جنوب غرب خوزستان بدون محدودیت در انتظار استقبال افراد بالای 12 سال برای تزریق واکسن کرونا هستند و امید است که با همکاری هر چه بیشتر مردم بتوانیم به روزهای خوب پیش از این پاندمی بازگرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

والدین برای واکسیناسیون فرزندان خود تعجیل کنند

والدین برای واکسیناسیون فرزندان خود تعجیل کنند