مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 مهر 1400 ساعت 11:502021-10-05سياسي

جوانان برای رفع شبهات مطالعه کنند


امام جمعه کن با تاکید بر مطالعه جوانان گفت: امروز در فضاهای مجازی شبهاتی انداخته می شود و خیلی از جوانان شبهات را برطرف نمی کنند و ضررهای آن در زندگی شان آشکار می شود.

- حجت الاسلام احمدعلی قانع امام جمعه بخش کن در گفت وگو با خبرنگار فارس، اظهار کرد: پیامبر گرامی اسلام از روزی که وارد مدینه شدند در واقع حکومت اسلامی را تشکیل دادند و آیات قرآن کریم گویای این مسئله است و گذاره های تاریخی ماهم گویای این مسئله می باشد.

وی گفت: اگر خداوند می فرماید ای مؤمنین همراه پیامبر به جنگ بپردازید و یا می فرماید صلح را بپذیر و یا قضاوت کن و یا خمس و زکات را جمع آوری کن و در بین نیازمندان تقسیم کن همه این ها کارهای حکومتی است، بنابراین دیانت و سیاست بهم آمیخته است.

امام جمعه کن افزود: ائمه اطهار تلاششان بر این بود که اسلام را در حد اعلا در سطح جامعه پیاده کنند اما غیر از مولا تایید کند و اجازه ندهد غذای فاسد بدست مردم برسد روح و جان انسان ها هم نسبت به جسم شان ارزشمندتر است و غذای معنوی هم نسبت به غذای مادی اهمیت بالاتری دارد.

حجت الاسلام قانع تصریح کرد: امروز در صحنه فضاهای مجازی متاسفانه شبهاتی انداخته می شود و خیلی از جوانان ما کمتر اهل مطالعه هستند و شبهاتی که برایشان پیش می آید را برطرف نمی کنند که ضررهای آن در زندگی شان آشکار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوانان برای رفع شبهات مطالعه کنند

جوانان برای رفع شبهات مطالعه کنند