مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 مهر 1400 ساعت 13:002021-10-05سياسي

مسائل زنان در صدر اخبار رسانه های استان قرار گیرد


چالشهای زنان و خانواده حسب فرامین و مطالبات مقام معظم رهبری باید به صورت اقدام هماهنگ و جبهه ای در صدر خبرهای استان قرار گیرد.

- ناصر قوامی مشفق در حاشیه نشست شورای خواهران بسیج رسانه استان همدان در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در جلسه تخصصی شورای خواهران سازمان بسیج رسانه استان همدان مطالبات بانوان استان و راهکارهای ارتقا سطح بانوان فعال در حوزه رسانه بررسی شد.

وی با بیان اینکه تلاش خواهد شد پیگیری نظام مسائل حوزه زنان و هماهنگی برای انعکاس مطالبات در دستور کار تیم پژوهشی بسیج رسانه باشد، ادامه داد: رسیدگی به وضعیت آموزش و سازماندهی خواهران حوزه رسانه از دیگر مصوبات این نشست بود.

مسئول بسیج رسانه همدان ادامه داد: برگزاری کارگاه های تخصصی در حوزه مسائل زنان در راستای جذب و آموزش و برجسته کردن زنان اثرگذار اجتماعی، انقلابی استان و معرفی این ظرفیت ها در اقدام هماهنگ رسانه ای از اقداماتی است که در این خصوص انجام خواهد شد.

وی برگزاری برنامه های تفریحی و زیارتی از قبیل راهیان نور را در برنامه های اولویت دار اردویی سازمان بسیج رسانه استان عنوان کرد و گفت: در راستای تکریم اهالی رسانه استان قراردادهایی با تعدادی از فروشگاه ها و اماکن تفریحی استان منعقد خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسائل زنان در صدر اخبار رسانه های استان قرار گیرد

مسائل زنان در صدر اخبار رسانه های استان قرار گیرد