مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 مهر 1400 ساعت 15:252021-10-05سياسي

دامنه انقلاب پیامبر اکرم(ص) روز به روز گسترده تر می شود


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان گفت: رسول الله (ص) با انقلاب اعتقادی، آموزشی و اخلاقی بزرگترین تمدن بشری را پایه گذاری کرد و دامنه این حرکت روز به روز در حال گسترش است.

- سنندج-رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان گفت: رسول الله (ص) با انقلاب اعتقادی، آموزشی و اخلاقی بزرگترین تمدن بشری را پایه گذاری کرد و دامنه این حرکت روز به روز در حال گسترش است.

حجت الاسلام و المسلمین سید محمد سادات در گفتگو با خبرنگار مهر ، ضمن تسلیت رحلت پیامبر اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) اظهار کرد: اهمیت و ارزش تلاش های رسول الله (ص) وقتی برای ما روشن می شود که نسبت به تاریخ قبل از اسلام مطالعه ای اجمالی داشته باشیم.

وی افزود: حضرت محمد (ص) در عصر تاریکی و ظلمت که بشریت در توحش و بربریت سیر می کردند، بت می پرستیدند و در وحشت و ظلمت خون یکدیگر را می ریختند، شراب می نوشیدند و دختران خود را زنده به گور می کردند و از هیچ فساد و تباهی ابایی نداشتند به عنوان آخرین سفیر الهی به پیامبری برانگیخته شد.

حجت الاسلام سادات اظهار داشت: پیامبر خدا با انقلاب اعتقادی در اولین قدم عقاید جامعه آن روز را اصلاح کرد و با انقلاب آموزشی تحت آموزه های قرآن کریم جهالت را از جامعه آن روز دور نمود و انسان هایی با فضیلت را تربیت کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دامنه انقلاب پیامبر اکرم(ص) روز به روز گسترده تر می شود

دامنه انقلاب پیامبر اکرم(ص) روز به روز گسترده تر می شود