مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 مهر 1400 ساعت 04:252021-10-06ورزشي

بررسی عملکرد پینگ پنگ بازان ایران در آسیا/ اولین هایی که مدال نشد


ملی پوشان تنیس روی میز ایران در مسابقات قهرمانی آسیا در حالی این رقابت ها را با ثبت «اولین» های قابل توجه به پایان رساندند که هنوز مدال این رویداد و دستیابی به آن را در کارنامه خود کم دارند.

- ، بیست و پنجمین دوره مسابقات تنیس روی میز قهرمانی آسیا پیش از آنکه به مرحله معرفی برترین هایش در بخش انفرادی و دوبل برسد و اینگونه به کار خود در دوحه قطر پایان دهد، برای ایران و بازیکنان و مربیان اعزامی کشورمان به آن تمام شد در حالیکه نتایج به دست آمده قابل ستایش و در عین حال متاثر از یک اتفاق نادر بود.

چین قدرت بلامنازع تنیس روی میز آسیا و جهان غایب بزرگ این دوره از رقابت ها بود که روند فنی و عملکرد شرکت کنندگان در آن را تحت تاثیر خود قرار داده بود.

این تاثیرگذاری برای کاروان اعزامی ایران قابل انکار نیست کمااینکه به واسطه آن، تیم ملی مردان از انجام دیدارهای مقدماتی معاف و به صورت مستقیم به عنوان یکی از 6 تیم برتر بدون برگزاری هیچ دیداری وارد مرحله یک چهارم شد.

اولین هایی که برای تنیس روی میز ایران در آسیا ثبت شد تیم ملی تنیس روی میز مردان ایران نخستین دیدار خود را مقابل هند برگزار کرد و نتیجه را واگذار کرد و از صعود به مرحله نیمه نهایی و کسب مدال قطعی بازماند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی عملکرد پینگ پنگ بازان ایران در آسیا/ اولین هایی که مدال نشد

بررسی عملکرد پینگ پنگ بازان ایران در آسیا/ اولین هایی که مدال نشد