مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 مهر 1400 ساعت 04:552021-10-06اقتصادي

تولید 2100 تن ماهی در نیمه نخست امسال در کردستان


مدیر امور شیلات و آبزیان سازمان جهاد کشاورزی کردستان با اشاره به اینکه در 6 ماه نخست امسال 2100 تن ماهی سردآبی در سطح استان تولید شده و از دهم شهریور مجوز صید در منابع آبی صادر شده است ادامه داد: - مدیر امور شیلات و آبزیان سازمان جهاد کشاورزی کردستان اعلام کرد: تولید 2100 تن ماهی در نیمه نخست امسال در کردستان ایسنا/کردستان مدیر امور شیلات و آبزیان سازمان جهاد کشاورزی کردستان با اشاره به اینکه در 6 ماه نخست امسال 2100 تن ماهی سردآبی در سطح استان تولید شده و از دهم شهریور مجوز صید در منابع آبی صادر شده است ادامه داد: امسال با وجود خشکسالی، تاکنون کاهش تولید نداشته ایم.

حمید حسین پور در گفت و گو با ایسنا با بیان اینکه رها سازی بچه ماهی، فقط در منابع آبی غیرشرب استان، انجام می شود اظهار کرد: در حال حاضر در 8 منبع آبی استان ماهیگیری انجام می شود که در 6 مورد آنها تعاونی های صیادی فعال هستند و با پیگیری های انجام شده به زودی تعاونی صیادی دو منبع دیگر راه اندازی خواهد شد.

وی افزود: در این منابع آبی برای 420 نفر به صورت مستقیم و برای صدها نفر دیگر به طور غیر مستقیم اشتغال زایی انجام شده است.

مدیر امور شیلات و آبزیان سازمان جهاد کشاورزی استان بیان کرد: مطالعه منابع آبی از جمله کارهایی است که در استان کردستان همواره انجام گرفته و مباحث لیمنولو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید 2100 تن ماهی در نیمه نخست امسال در کردستان

تولید 2100 تن ماهی در نیمه نخست امسال در کردستان