مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 مهر 1400 ساعت 05:502021-10-06پزشكي

دغدغه سلامتی بانوان قم را داریم


نائب رییس هیئت دوچرخه سواری استان قم گفت: دغدغه ما این است که بانوان شهر سلامت زندگی کنند و اینکه بانوان شهر قم در اضافه وزن رتبه اول در کشور دارند جای تاسف دارد؛ - ایسنا/قم نائب رییس هیئت دوچرخه سواری استان قم گفت: دغدغه ما این است که بانوان شهر سلامت زندگی کنند و اینکه بانوان شهر قم در اضافه وزن رتبه اول در کشور دارند جای تاسف دارد؛ چون سلامتی بانوان سلامتی خانواده است.

زهره مرادی، نائب رییس هیئت دوچرخه سواری استان قم، در گفت وگو با ایسنا عنوان کرد: آموزش ابتدایی و تمرین بانوان در ورزشگاه یادگارامام (ره) واقع در انتهای بلوارغدیر انجام می شود و برای احترام به شرایط فرهنگی شهر هیچ گونه آموزشی در بوستان ها نداریم.

وی ادامه داد: اداره کل ورزش و جوانان استان قم برای رفت وآمد به ورزشگاه یادگار امام (ره) سرویسی را در اختیار گذاشتند؛ اما با توجه به اینکه همراه هیئت های دیگر ورزشی از آن استفاده می کردیم باتوجه به افزایش آمار کرونا برای رعایت فاصله گذاری اجتماعی با مشکل مواجه شدیم.

وی اظهار کرد: با توجه به اینکه دانشگاه حضرت معصومه(س) زمین مناسبی برای دوچرخه سواری دارد رایزنی هایی انجام شد که دوچرخه ها را در آن جا مستقر کنیم تا بانوان از آن فضا هم استفاده کنند؛ اما به دلیل برخی مشکلات نتیجه ای حاصل نشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دغدغه سلامتی بانوان قم را داریم

دغدغه سلامتی بانوان قم را داریم