مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 مهر 1400 ساعت 07:052021-10-06سياسي

سند مالکیت 974 هکتار اراضی منابع آب خراسان شمالی صادر شد


مدیر عامل شرکت آب منطقه ای خراسان شمالی گفت: سند مالکیت بیش از 974هکتار از اراضی منابع آب خراسان شمالی طی یکسال اخیر به نمایندگی دولت به نام شرکت آب منطقه ای خراسان شمالی صادر شده است.

- سید عقیل مرتضوی در گفت و گو با ایسنا، افزود: این اسناد شامل سند مالکیت بخشی از بستر رودخانه اترک در محدوده کوشکی راجی به مساحت 656 هکتار، بخشی از بستر رودخانه اترک در محدوده قره چای به مساحت 191هکتار، بخش هایی از بستر رودخانه بدرانلو به مساحت حدود 10 هکتار، بخشی از رودخانه رویین اسفراین و حصار تیمور تاش به مساحت بیش از شش هکتار و همچنین سند اراضی محدوده مخزن و بدنه سد چندیر به مساحت 110 هکتار و سند اراضی محدوده تصفیه خانه طرح آبرسانی به بجنورد به مساحت بیش از پنج هکتار است.

وی با اشاره به ماده 9 قانون حد نگار که چند سال گذشته برای تمامی دستگاه های دولتی ابلاغ شد، ادامه داد: طبق این قانون باید تمام اموالی که متعلق به دولت است به نام دولت بازگردد.

مرتضوی اظهارکرد: برای این شرکت نیز باید برای مکان هایی همچون رودخانه، حریم بستر و مسیل ها و .

سند به نام دولت گرفته شود.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه طول رودخانه اترک شش هزار و 600 کیلومتر در این استان است، گفت: هر ساله به منظور اخذ سند تک برگی مطالعات لازم در بخش هایی از این رودخانه انجام، سپس مطالعات به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سند مالکیت 974 هکتار اراضی منابع آب خراسان شمالی صادر شد

سند مالکیت 974 هکتار اراضی منابع آب خراسان شمالی صادر شد