مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 مهر 1400 ساعت 07:502021-10-06دانش

کارگاه «اصول سخنوری و فن بیان» برگزار می شود


انجمن علمی دانشجویی بین رشته ای ترویج علم و فناوری دانشگاه تهران، کارگاه آنلاین «اصول سخنوری و فن بیان»؛ پیش رویداد هشتمین دوره مسابقه سخنرانی ترویجی دلتا را برگزار می کند.

- انجمن علمی دانشجویی بین رشته ای ترویج علم و فناوری دانشگاه تهران، کارگاه آنلاین اصول سخنوری و فن بیان ؛ پیش رویداد هشتمین دوره مسابقه سخنرانی ترویجی دلتا را برگزار می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه دانشجویان ایسنا، فردی یک سخنران کاملی است که بتواند توجه مخاطبان یا حضار را به خود جلب کند زیرا حضار قسمت مهم و با ارزش محسوب می شود که توجه آنها می تواند باعث ایجاد انگیزه برای ادامه سخنرانی مربوط به هر موضوع مهمی که مدنظر است، باشد.

اولین اصل بسیار کلیدی و مهم در سخنوری خوب گوش دادن است و جلوگیری از پر حرفی و تحمیل اندیشه های خود به افراد حاضر در جلسه، همچنین دومین اصل در سخنوری همگامی ارتباطات کلامی و غیر کلامی، پوشش، ارتباط چشمیcontact eyes، زبان بدن، تسلط کلامی کافی، داشتن صدای واضح، داشتن اعتماد به نفس و انگیزه کافی و استفاده از اسلایدهای کم حجم است.

این برنامه با تدریس محمد مقدم ـ کارگردان و مدرس دوره های گویندگی و فن بیان، روز دوشنبه 19 مهرماه، ساعت 18 الی 20، به صورت آنلاین برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارگاه «اصول سخنوری و فن بیان» برگزار می شود

کارگاه «اصول سخنوری و فن بیان» برگزار می شود