مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 مهر 1400 ساعت 08:002021-10-06سياسي

«هدایت و ولایت» بزرگترین نعمت الهی است


آیت الله عبادی با بیان اینکه هدایت و ولایت بالاترین نعمت الهی است، گفت: متاسفانه بشر با اختیار خودش نه تنها از نعمت هدایت بهره مند نمی شود بلکه با ضلالت و گمراهی با آن می جنگد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، آیت الله سید علیرضا عبادی  امروز (14 مهر) در مراسم عزاداری شهادت امام رضا(ع) که با حضور خادمیاران آستان قدس رضوی و فرماندهان نظامی و انتظامی استان برگزار شد، اظهار کرد: خدای متعال منعم است و نعمت های پروردگار از جهت استعدادهای بشری قابل شمارش نیست.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه نعمت های خداوند به دو نوع نعمت مشروط و نعمتی که خودش شرط است، تقسیم می شوند، گفت: نعمتی که خودش شرط می باشد افضل است و شرط نعمت بودن همه نعمت های امر هدایت است.

وی با تأکید بر اینکه هدایت افضل همه نعمت های است و به لازمه آن بدترین نکبت ها نیز ضلالت است، تصریح کرد: یکی از بزرگ ترین نعمت هایی که خداوند به واسطه آن بر مردم منت گذاشته است، نعمت هدایت و ولایت است.

آیت الله عبادی ادامه داد: همه آنچه که در بهره برداری نیاز به دانستن فرمول خاص دارد، اگر انسان آن را نداند دیگر آن نعمت فایده ای ندارد.

امام جمعه بیرجند هدایت را بالاترین نعمت الهی دانست و افزود: متاسفانه بشر با اختیار خودش نه تنها از نعمت هدایت بهره مند نمی شود بلکه با ضلالت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«هدایت و ولایت» بزرگترین نعمت الهی است

«هدایت و ولایت» بزرگترین نعمت الهی است