مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 مهر 1400 ساعت 09:052021-10-06حوادث

توقف 15 ساعته خودروها در محور شمال/ راه اندازی گشت پلیس در مازندران


فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به اینکه طی دو روز گذشته در محورهای شمال شاهد مشکلات بسیاری بودیم، گفت: ما خودرو یی داشتیم که 10 تا 15 ساعت در محورها توقف داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سردار مرتضی میرزایی پیش از ظهر امروز در نشست با خبرنگاران، با تاکید بر ضرورت همکاری رسانه ها با پلیس، اظهار کرد: پلیس در همه زمینه ها نیاز به همکاری با رسانه ها دارد و رسانه ها می توانند کمک کنند.

وی با تشکر از تلاش های همه اصحاب رسانه، افزود: رسانه ها خیلی می تواند تاثیرگذار باشد و با پیگیری مطالبات اجتماعی در حل آن می توانند اثرگذار باشد و همین موضوع نیز در نشست خبری سال گذشته نیز مطرح شد وقتی موارد و مشکلات منعکس می شود این انعکاس رسانه ها باعث ورود مسؤولان شده و بخشی از مشکلات مردم را برطرف می کند.

فرمانده انتظامی مازندران بیان کرد:  الان خواسته ما مطالبه گری مسائل و مشکلات استان مازندران است که واقعا باید مطالبه گری شود تا آنچه که در توان دارند بتوانند در راستای حل مشکلات گام بردارند.

این مسؤول با اشاره به اینکه طی دو روز گذشته در محورهای شمال شاهد مشکلات بسیاری بودیم ما خودرو یی داشتیم که 10 تا 15 ساعت در محورها توقف داشت، تصریح کرد:  اینها مشکلاتی است که وجود دارد که بخشی توسط ما قابل حل نیست؛ اینکه تعطیلات اعلام می شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقف 15 ساعته خودروها در محور شمال/ راه اندازی گشت پلیس در مازندران

توقف 15 ساعته خودروها در محور شمال/ راه اندازی گشت پلیس در مازندران