مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 مهر 1400 ساعت 09:502021-10-06ورزشي

فرنگی کاران ناشنوا در انتظار برگزاری اردوهای آماده سازی برای شرکت در المپیک


مدیر فنی تیم های ملی کشتی فرنگی ناشنوایان گفت: با توجه به این که تا زمان شروع المپیک ناشنوایان کمتر از 5 ماه باقی مانده است، تاخیر در برگزاری اردوهای آماده سازی به ضرر کشتی گیران خواهد بود.

- مدیر فنی تیم های ملی کشتی فرنگی ناشنوایان گفت: با توجه به این که تا زمان شروع المپیک ناشنوایان کمتر از 5 ماه باقی مانده است، تاخیر در برگزاری اردوهای آماده سازی به ضرر کشتی گیران خواهد بود.

جمشید خیرآبادی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: پس از پایان مسابقات جهانی کشتی آزاد و فرنگی ناشنوایان در ترکیه و کسب نایب قهرمانی در رده سنی جوانان و بزرگسالان، تلاش بر این بود که بلافاصله اردوهای آماده سازی جهت شرکت در المپیک برزیل را برگزار کنیم تا کشتی گیران رها نشوند اما بعد از پایان مسابقات تا به امروز هیچ خبری از برگزاری اردوها نیست و این مساله میتواند لطمه بزرگی از نظر آمادگی بدنی و تکنیکی و تاکتیکی به کشتی گیران وارد کند.

وی گفت: المپیک ناشنوایان اردیبهشت سال آینده در برزیل برگزار می شود و زمان زیادی برای آماده سازی کشتی گیران جهت شرکت در این مسابقات نداریم، هر روز تاخیر در برگزاری اردوها سبب می شود تا فرصت کافی برای آماده سازی کشتی گیران اعزامی به المپیک را از دست بدهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرنگی کاران ناشنوا در انتظار برگزاری اردوهای آماده سازی برای شرکت در المپیک

فرنگی کاران ناشنوا در انتظار برگزاری اردوهای آماده سازی برای شرکت در المپیک