مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 مهر 1400 ساعت 10:352021-10-06اقتصادي

کاهش سازش در پرونده های طلاق خراسان رضوی


معاون پیشگیری بهزیستی خراسان رضوی گفت: متاسفانه انصراف از طلاق که پیش از این حدود 5 درصد بود اکنون به یک درصد کاهش یافته که نشان می دهد عزم طرفین برای پایان دادن به زندگی خانوادگی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی بهزیستی خراسان رضوی، تقاضای ثبت درخواست طلاق در شش ماه اول سال 1400 در خراسان رضوی نسبت به مدت مشابه سال قبل 25 درصد افزایش نشان می دهد.

به گفته معاون پیشگیری بهزیستی خراسان رضوی، این در حالی است که در شش ماه اول سال 99 نسبت به سال قبل از آن نه تنها افزایش نداشتیم بلکه یک کاهش مختصر هم در سامانه نشان داده شده بود.

غلامحسین دلبری گفت: البته باید در نظر داشته باشیم که این آمار، متقاضیان واقعی طلاق را نشان نمی دهد چون ممکن است تعدادی  خارج از سامانه تصمیم به این جرگه وارد شوند و از سوی دیگر، تصمیمات زوجین برای جدایی، ممکن است از لحظه ی فکر تا عمل، یک پروسه زمانی یک روز تا 6 ماه و بیشتر را در برگیرد.

وی افزود: بنا بر این ما از آماری که در سامانه تصمیم ثبت می شود فقط همین مطلب ثبت تقاضا در زمان حاضر بدون هیچ خروجی و نتیجه گیری خاصی را می توانیم استخراج کنیم.

دلبری با تأکید بر اینکه 95 درصد خراسان رضوی تحت پوشش سامانه تصمیم است، گفت: تنها در دو یا سه شهر کوچک که مرکز مشاوره یا کلینیک مددکاری وجود ندارد این س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش سازش در پرونده های طلاق خراسان رضوی

کاهش سازش در پرونده های طلاق خراسان رضوی