مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 مهر 1400 ساعت 10:502021-10-06اجتماعي

برنامه های میراث فرهنگی برای کودکان و نوجوانان


همزمان با هفته ملی کودک، کارگروه کودک و نوجوان پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری، برنامه های آموزشی و تخصصی را در حوزه های مرتبط با میراث فرهنگی و کودک برگزار می کند.

- همزمان با هفته ملی کودک، کارگروه کودک و نوجوان پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری، برنامه های آموزشی و تخصصی را در حوزه های مرتبط با میراث فرهنگی و کودک برگزار می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری، هدف از اجرای این برنامه ها که از 17 تا 21 مهرماه 1400 با شعار حال خوش کودکی، رنگ خوش زندگی همراه است، آشنایی مربیان، تسهیلگران، آموزگاران و علاقه مندان میراث فرهنگی با نحوه آموزش موارد تخصصی این حوزه به کودکان است که با توجه به محدودیت های ناشی از شیوع ویروس کرونا پنج کارگاه به صورت مجازی و دو کارگاه به صورت عملی برگزار خواهد شد.

لیلا کفاش زاده ـ مسؤول کارگروه کودک و نوجوان پژوهشگاه ـ در افتتاحیه برنامه های هفته کودک که روز شنبه 17 مهر برگزار می شود، به موضوع میراث فرهنگی، شناخت منِ پارسی می پردازد و از اهمیت شناخت میراث فرهنگی برای رسیدن به خودباوری و شناخت ریشه های اصیل فرهنگ ایرانی برای کودکان سخن می گوید.

در همین روز، کارگاه عملی ساخت جعبه های تخصصی برای مجموعه های عروسکی با عنوان جعبه های سبز توسط الهام علیمیرزایی، دانشجو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های میراث فرهنگی برای کودکان و نوجوانان

برنامه های میراث فرهنگی برای کودکان و نوجوانان