مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 مهر 1400 ساعت 11:502021-10-06اقتصادي

صالح آبادی: شبکه بانکی را در خدمت تولید قرار می دهیم/ وعده رفع تعهد ارزی بازرگانان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، علی صالح آبادی که امروز با حکم رییس جمهور به ریاست کل بانک مرکزی منصوب شد، در اولین گفت وگوی خود با شبکه خبر که به صورت زنده پخش شد اعلام کرد: - رییس کل جدید بانک مرکزی در اولین مصاحبه خود از وعده رفع تعهد ارزی صادرکنندگان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، علی صالح آبادی که امروز با حکم رییس جمهور به ریاست کل بانک مرکزی منصوب شد، در اولین گفت وگوی خود با شبکه خبر که به صورت زنده پخش شد اعلام کرد: تلاش می کنیم با کمک وزارتخانه ای مربوطه از جمله وزارت صنعت، آرامش را در ماه های آینده در بازار های مختلف ایجاد کنیم.

همچنین ثبات بازار ارز در اولویت ما قرار دارد.

وی گفت: سازوکار لازم را اندیشیده ایم تا آرامش بازار ارز در روز ها وماه های آینده برقرار شود.

رییس کل جدید بانک مرکزی با بیان اینکه نقش نظارتی بانک مرکزی بر شبکه بانکی گفت: تلاش می کنیم با کنترل پایه پولی و همچنین جلوگیری از اضافه برداشت بانک ها از منابع بانک مرکزی، بازار را کنترل کنیم و با کمک شبکه بانکی از اضافه برداشت بانک ها جلوگیری شود.

صالح آبادی با بیان اینکه دولت کسری بودجه دارد، گفت: در عین حال سازوکار های دیگری برای رفع کسری بودجه باید در نظر گرفته شود و با کمک وزارت اقتصاد جهت رفع کسری بودجه اقدام می شود که در ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صالح آبادی: شبکه بانکی را در خدمت تولید قرار می دهیم/ وعده رفع تعهد ارزی بازرگانان

صالح آبادی: شبکه بانکی را در خدمت تولید قرار می دهیم/ وعده رفع تعهد ارزی بازرگانان