مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 مهر 1400 ساعت 12:152021-10-06اقتصادي

آغاز ثبت نام اعطای تسهیلات کرونایی به صنایع دستی در خراسان رضوی


معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی گفت: آیین نامه پرداخت مرحله دوم تسهیلات مربوط به خسارات کرونا مرتبط با مشاغل صنایع دستی به ادارات کل استان ها ابلاغ و ثبت نام برای دریافت این تسهیلات آغاز شده است.

- ایسنا/خراسان رضوی معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی گفت: آیین نامه پرداخت مرحله دوم تسهیلات مربوط به خسارات کرونا مرتبط با مشاغل صنایع دستی به ادارات کل استان ها ابلاغ و ثبت نام برای دریافت این تسهیلات آغاز شده است.

محمد مطیع با اعلام این خبر اظهار کرد: تولیدکنندگان دارای مجوز صنایع دستی اعم از خانگی، انفرادی یا کارگاهی دارای کارت شناسایی که نتوانسته اند تسهیلات کرونا دریافت کنند، می توانند از این فرصت به وجود آمده استفاده نمایند.

معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی ادامه داد: این تسهیلات مختص اشخاصی است که در سال 1399 موفق به دریافت تسهیلات خسارت کرونا نشده اند.

وی بیان کرد: هنرمندان برای ثبت نام دریافت این تسهیلات، باید مشخصات خود شامل نام و نام خانوادگی، کد ملی، نام شهرستان، شماره موبایل و کد شناسایی بیمه تامین اجتماعی در صورت بیمه بودن و شناسه مجوز 6 رقمی صادر شده از اداره کل میراث فرهنگی خراسان رضوی را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز ثبت نام اعطای تسهیلات کرونایی به صنایع دستی در خراسان رضوی

آغاز ثبت نام اعطای تسهیلات کرونایی به صنایع دستی در خراسان رضوی