مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 مهر 1400 ساعت 13:252021-10-06سياسي

سه وقف جدید به ارزش 45 میلیارد ریال در جهرم ثبت شد


همزمان با ایام گرامیداشت دهه وقف، معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف فارس از ثبت سه وقف جدید به ارزش 45 میلیارد ریال در شهرستان جهرم خبر داد.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، حجت الاسلام رحیم صفری گرایی، معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف فارس با اعلام این خبر گفت: موقوفات جدید به ثبت رسیده در شهرستان جهرم شامل شش دانگ عرصه و اعیان شش باب مغازه تجاری به همراه زیرزمین است که توسط واقف خیراندیش فاطمه عباس زاده جهرمی به مساحت جمعاً 225 مترمربع و با نیت تامین جهیزیه برای زوج های جوان بی بضاعت و همچنین مساعدت به ایتام به ثبت رسیده است.

وی افزود: همچنین نیک اندیش دیگری که حاضر نشد نامش عنوان شود؛ شش دانگ عرصه و اعیان یک واحد آپارتمان مسکونی به همراه کلیه لوازم و تجهیزات با نیت برگزاری مراسم های شهادت و میلاد ائمه اطهار(ع) را وقف کرده است.

صفری سومین وقف جدید را یک قطعه زمین در منطقه خاوران شهرستان خفر عنوان و اضافه کرد: این زمین به مساحت 421 مترمربع جهت احداث حسینیه به نام مبارک حضرت سیدالشهداء(ع) توسط واقف خیراندیش آزاد حق شناس وقف شده است.

معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف فارس تاکید کرد: ارزش ریالی موقوفات به ثبت رسیده در دهه وقف سال جاری در شهرستان جهرم بیش از 45 میلیارد ریال است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سه وقف جدید به ارزش 45 میلیارد ریال در جهرم ثبت شد

سه وقف جدید به ارزش 45 میلیارد ریال در جهرم ثبت شد