مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 مهر 1400 ساعت 02:202021-10-06سياسي

درخواست کارفرمایان از مجلس/ استفاده از نماینده قانونی به جای وکیل را تصویب کنید


کانون عالی انجمن های صنفی کارفرمایی ایران در نامه ای به مجلس خواستار قانونی شدن «استفاده از نماینده حقوقی به جای وکیل در دعاوی حقوقی» در قالب طرح تسهیل صدور مجوزها شد.

- کانون عالی انجمن های صنفی کارفرمایی ایران در نامه ای به مجلس خواستار قانونی شدن استفاده از نماینده حقوقی به جای وکیل در دعاوی حقوقی در قالب طرح تسهیل صدور مجوزها شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمقام معظم رهبری شعار سال را با تأکید بر تولید ملی و افزایش عملکرد اقتصادی انتخاب می فرمایند که نشان از اهمیت ویژه به کارآفرینان داخلی و آینده ی اقتصادی کشور دارد.

کاهش هزینه های تولید و بهبود فضای کسب وکار از مهم ترین الزامات پشتیبانی و مانع زدایی از تولید محسوب می شود و مجلس شورای اسلامی نقش مؤثر در این زمینه می توانند داشته باشند.

مطابق با ماده 32 آیین دادرسی مدنی بنگاه های اقتصادی خصوصی از معرفی نماینده حقوقی برای پیگیری امور قضایی در دادگاه ها منع شده اند و به نوعی ملزم به گرفتن وکیل در پرونده های قضایی خود شده اند.

محرومیت بنگاه های خصوصی از معرفی نماینده حقوقی در حالیست که بنگاه ها و مؤسسات دولتی می توانند برای امور قضایی خود نماینده حقوقی معرفی نمایند.

با توجه به انحصار موجود در بازار خدمات حقوقی، هزینه استفاده از وکیل برای بنگاه های اقتصادی خصوصی به شدت گران است، به نحوی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست کارفرمایان از مجلس/ استفاده از نماینده قانونی به جای وکیل را تصویب کنید

درخواست کارفرمایان از مجلس/ استفاده از نماینده قانونی به جای وکیل را تصویب کنید