مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 مهر 1400 ساعت 07:452021-10-07اجتماعي

احتمال سیلاب پاییزی در فیروزکوه/مردم از اتراق کنار رودها بپرهیزند


معاون عمرانی فرماندار فیروزکوه از احتمال سیلاب پاییزی در این شهرستان خبر داد و گفت: مردم از تردد و اتراق در حاشیه رودخانه ها خودداری کنند.

- حیدر قاسم زاده در گفتگو با خبرنگار مهر ، با اشاره به هشدارهای هواشناسی در خصوص بارش شدید باران در شهرستان فیروزکوه و امکان سیلابی شدن مسیل ها و همچنین احتمال طغیان رودخانه ها، از مردم خواست تا در حاشیه رودخانه ها و مسیل ها اتراق نکنند.

قاسم زاده گفت: با توجه به اعلام سازمان هواشناسی مبنی بر ناپایداری جوی و احتمال بارندگی و رگبار سیل آسا طی روز جاری پنج شنبه پانزدهم مهرماه و فردا جمعه شانزدهم مهرماه از تمام همشهریان عزیز درخواست داریم از تردد و نشستن در کنار رودخانه خودداری فرمایند تا شاهد حوادث ناگوار نباشیم.

وی در ادامه با توصیه شهروندان و مسافران به رعایت نکات ایمنی افزود: ضروری است که مسافران از تردد در جاده و اتراق در کنار رودخانه ها اجتناب کنند و شهروندان نیز از تردد در ساعات اوج وزش باد و یا توقف و پارک خودروها در کنار جاده ها، درختان، داربست ها و تابلوهای تبلیغاتی پرهیز نمایند.

معاون فرماندار با اشاره به فصل پاییز گفت: اقدامات پیشگیرانه و احتیاطی در خصوص بروز حوادث احتمالی در پاییز پیش بینی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال سیلاب پاییزی در فیروزکوه/مردم از اتراق کنار رودها بپرهیزند

احتمال سیلاب پاییزی در فیروزکوه/مردم از اتراق کنار رودها بپرهیزند