مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 مهر 1400 ساعت 14:402021-10-07سياسي

اسامی استان ها و شهرستان های در وضعیت قرمز و نارنجی / پنجشنبه 15 مهر 1400


طبق گزارش وزارت بهداشت در روز پنجشنبه 15 مهر 1400، در زمان حاضر 16 شهر کشور در وضعیت قرمز، 198 شهر در وضعیت نارنجی، 176 شهر در وضعیت زرد و 58 شهر در وضعیت آبی قرار دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ خبرهای چند روز گذشته حکایت از آن دارد که اندکی از تب تند کرونا به کمک تسریع در واکسیناسیون کاسته شده است و با عادی شدن شرایط و تزریق واکسن به دانش آموزان انتظار می رود به زودی درهای مدارس به روی مشتاقان علم و دانش گشوده شود.

خبرنگاران در استان های مختلف امروز همزمان با سالروز شهادت امام رضا (ع) از تداوم روند واکسیناسیون به ویژه برای دانش آموزان خبر داده و همچنان با استناد به پیام ها و هشدارهای مسوولان و کادردرمان ، از خانواده هایی که تاکنون واکسن نزده اند، درخواست کرده اند تا هر چه سریع تر به مراکز واکسیناسیون مراجعه کنند.

به نظر می رسد با واکسیناسیون عمومی راه زیادی تا مصونیت نسبی در مواجهه با ویروس کرونا باقی نمانده است ، این موضوع را می توان از کاهش شمار مبتلایان و فوتی ها دریافت، البته هر چند نمی توان از رعایت دستورالعمل های بهداشتی غافل شد اما شاید پس از سپری شدن دوران سخت کرونایی، آحاد مردم راحت تر بتوانند به زندگی روزمره و کسب و کار بازگردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسامی استان ها و شهرستان های در وضعیت قرمز و نارنجی / پنجشنبه 15 مهر 1400

اسامی استان ها و شهرستان های در وضعیت قرمز و نارنجی / پنجشنبه 15 مهر 1400