مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 مهر 1400 ساعت 19:402021-10-07اجتماعي

سیل و انسداد چندین دهنه پل در گیلان + عکس


در پی بروز سیل در چندین نقطه از استان به گفته مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان حداقل پنج پل مسدود شد.

- امیر مرادی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به آخرین وضعیت استان گیلان در جریان بارش های اخیر اظهار کرد: با توجه به هشدار نارنجی و بارش های شدید و سیلابی شدن رودخانه های مرکزی و غرب استان در تمام پل های خطر ساز و راه ها، عوامل آب منطقه ای و راهداری با تجهیزات در کنار بخشدار و فرمانداران حضور دارند.

  وی با اشاره آخرین وضعیت شهرستان فومن افزود: پل آبنمای رودبارچیره رودخانه گشت رودخان به دلیل بالا آمدن سطح آب توسط راهداری بسته و راه جایگزین برای تردد مردم بازگشایی شد.

  مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان با اشاره به تهدید تیرهای برق توسط سیل در فومن گفت: تیر برق در معرض خطر در رودخانه قلعه رودخان با حضور نیروهای اداره برق در حال رفع مشکل است.

  مرادی با اشاره به آخرین وضعیت شهرستان شفت پس از جریان سیل اخیر بیان کرد: پل روستای خطیبان به دلیل آبگرفتگی بسته و تاکید به نصب علایم توسط راهداری و بخشداری صورت پذیرفت و راه جایگزین برای تردد بازگشایی شد.

  وی از آبگرفتگی پل آبنمای چوبر شفت نیز خبر داد و افزود: بر اثر سیل سطح آب این رودخانه بالا آمده و توسط راهداری با یک دستگاه بیل مکانیکی رفع انسداد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیل و انسداد چندین دهنه پل در گیلان + عکس

سیل و انسداد چندین دهنه پل در گیلان + عکس