مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 مهر 1400 ساعت 06:152021-10-08سياسي

آقای همدانی! دستور می دهم شما فرمانده ما باشید


حاج محمود شهبازی، فرمانده سپاه همدان در عملیات 11 شهریور 1360 به حاج حسین همدانی دستور داد تا او فرمانده عملیات باشد و خود مسئولیت یک محور را بر عهده گرفت، - خبرگزاری فارس-همدان، علی پنبه ای؛ 6 سال از آن صبح جمعه که خبر شهادت حاج حسین همدانی، دهان می چرخید می گذرد، 6 سال از آن روزی که حاج حسین را در همدان با شکوه تمام در زادگاهش تشییع کردیم می گذرد.

حاج حسین اسطوره همه رزمندگان همدانی است، فرماندهی که هرجا سپاه کم می آورد او مشکل گشا و راهگشا بود.

حاج حسین پس از پایان هشت سال دفاع مقدس هم لباس سربازی از تن در نیاورد و در تمام آوردگاه های حساس که انقلاب را تهدید می کرد، حضور داشت.

اعتقاد، ایمان و شجاعت بی مثالش برای همه الگوست.

این روزها همه در سوگ نبودن او هستند هم آنهایی که از نزدیک با حاج حسین حشر و نشر داشتند و هم آنها که او را تنها پشت تریبون دیده بودند اما عاشقش شدند به خاطر آنکه آنچه می گفت از دل برمی آمد و لاجرم بر دل می نشست.

حاج حسین همدانی با شهادتش تمام نشده است و هنوز می توان از یادگاری های او بهره برد، میراث او برای ما راه و رسم عاشقی در دستگاه اهل بیت(ع) است که برایمان به ارمغان گذاشته؛ همچنان باید او را بیشتر بشناسیم، زندگی و شیوه زیست او آیینه تمام نما برای کسی است که می خواهد یک مسلمان واقعی باشد، یک شهروند نمونه باش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آقای همدانی! دستور می دهم شما فرمانده ما باشید

آقای همدانی! دستور می دهم شما فرمانده ما باشید