مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 مهر 1400 ساعت 09:102021-10-08اجتماعي

عضویت در کانون پرورش فکری قم امروز و فردا رایگان است


عضویت در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم امروز جمعه شانزدهم و فردا شنبه هفدهم مهر ماه به مناسبت هفته ملی و روز جهانی کودک رایگان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، بزرگداشت هفته ملی کودک از امروز با شعار حال خوش کودکی، رنگ خوش زندگی آغاز می شود و بر این اساس، کودکان و نوجوانان قمی که بخواهند عضو یکی از مراکز ده گانه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شوند، می توانند امروز و فردا با مراجعه به مراکز ده گانه و یا مراجعه به نشانی اینترنتی www.

kpf.

ir نسبت به عضویت رایگان خود و بدون پرداخت 12 هزار تومان حق عضویت سالانه اقدام کنند.

همچنین از آن جا که امروز جمعه شانزدهم مهرماه به عنوان کودک، صلح، بازی و نشاط نامگذاری شده است، برنامه شادپیمایی عروسک های غول پیکر از ساعت 16:30 در بوستان علوی قم برپا می شود.

و اما برنامه های بزرگداشت هفته ملی کودک در استان قم تا روز پنج شنبه بیست و دوم مهر ماه ادامه خواهد یافت و بخشی از این برنامه ها تکریم فرزندان شهدای مدافع حرم، تدارک برنامه های متنوع فرهنگی هنری برای کودکان بی سرپرست و همچنین ویژه برنامه نه به اعتیاد از ساعت 10:30 روزهای شنبه تا پنج شنبه هفته پیشِ رو در مراکز ده گانه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم از جمله واقع در شهرک صادقیه و خیابان امامزاده ابراهیم (ع) برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عضویت در کانون پرورش فکری قم امروز و فردا رایگان است

عضویت در کانون پرورش فکری قم امروز و فردا رایگان است