مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 مهر 1400 ساعت 10:302021-10-08سياسي

نگذاریداصفهان نابودشود/برای واکسن نزدن به مرگ یک نفر استناد نکنید


نگذارید اصفهان به نابودی کشانده شود، فرونشست و خطر زلزله اصفهان را تهدید می کند و باید فکری به حال این شهر کنید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید مجتبی میردامادی در خطبه های سیاسی عبادی این هفته نماز جمعه اصفهان اظهار داشت: انسان وقتی می میرد در واقع بیدار می شود، همه چیز را می فهمد و خدا را درک می کند.

وی با بیان اینکه انسان ها برای عالم بقا آفریده شده اند، ادامه داد: اشتباه است که انسان سرمایه خود را از دست دهد و چیزی را برای آخرتش نگذارد.

امام جمعه موقت اصفهان با بیان در اصفهان برخی نماز جمعه را در مساجد می خوانند و این در حالی است که بهتر از مردم در نماز جمعه حضور یابند چرا که ثواب آن به اندازه حج است.

کسی اجازه ندارد پا روی دین بگذارد وی با اشاره به اینکه اسلام دین مماشات اما هر کسی اجازه ندارد پا روی دین بگذارد، افزود: اسلحه دست ائمه جمعه است و اگر دشمن تصمیم بگیرد که به عظمت نماز جمعه خللی وارد کند دست او را قطع می کند.

حجت الاسلام میردامادی با تاکید بر اینکه باید از ترییون های نماز جمعه وضعیت جهان پیرامون برای مردم تبیین شود، گفت: این امر ضروری است تا مردم هوشیار باشند.

برخی در اصفهان ترویج واکسن نزدن می کنند وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در زمینه واکسیناسیون کرونا تصریح کرد: برخی در اصفهان تزویج واکسن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگذاریداصفهان نابودشود/برای واکسن نزدن به مرگ یک نفر استناد نکنید

نگذاریداصفهان نابودشود/برای واکسن نزدن به مرگ یک نفر استناد نکنید