مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 مهر 1400 ساعت 10:452021-10-08حوادث

2 فوتی در حادثه واژگونی خودروی پرشیا


سخنگوی آتش نشانی از وقوع یک حادثه رانندگی در حوالی قیام دشت خبر داد و گفت: در این حادثه واژگونی خودرو از میان 8 سرنشین 2 نفر جان باختند.

- ، جلال ملکی از وقوع یک حادثه رانندگی در ساعت 6:28 دقیقه بامداد جمعه در مسیر شرق به غرب جاده خاوران در حوالی قیام دشت خبر داد و گفت: این حادثه به سامانه 125 سازمان آتش نشانی گزارش داده شده و دو ایستگاه آتش نشانی به محل اعزام می شوند.

وی با اشاره به اینکه آتش نشانان در کمتر از 5 دقیقه به این محل که خارج از محدوده استحفاظی شهرداری و آتش نشانی تهران است می رسند، ادامه داد: پیش از حضور نیروهای آتش نشانی تهران عوامل آتش نشانی خاتون آباد پاکدشت که در این محل حضور داشتند و آتش نشانان تهرانی در این عملیات به این نیروها کمک کردند.

ملکی درباره ابعاد حادثه توضیح داد: بر اساس گزارش نیروهای آتش نشانی یک دستگاه خودروی پرشیا که 8 نفر سرنشین (4 زن و 4 مرد جوان) داشته است، به دلایل نامعلومی از مسیر اصلی جاده منحرف شده و به صورت نیمه واژگون در جوی کنار جاده قرار بوده است و تنها یک نفر از سرنشینان توانسته از خودرو خارج شود.

وی ادامه داد: اما 7 نفر دیگر در داخل خودرو در وضعیت نامناسبی قرار گرفتند و قادر به خروج نبودند و با کمک نیروهای آتش نشانی این 7 نفر از خودرو خارج شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 فوتی در حادثه واژگونی خودروی پرشیا

2 فوتی در حادثه واژگونی خودروی پرشیا