مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 مهر 1400 ساعت 11:152021-10-08سياسي

تصویب طرح ساماندهی کارکنان دولت تا پایان سال


به گفته عضو کمیسیون اجتماعی مجلس متأسفانه برخی از وزارت خانه و سازمان های دولتی شروع به برون سپاری کرده اند که این اقدام مورد تایید مجلس نبوده و تا پایان سال طرح ساماندهی کارکنان دولت تبدیل به قانون می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، خلیل بهروزی فر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه طرح ساماندهی کارکنان دولت در مجلس در حال بررسی است، اظهار کرد: با پیگیری صورت گرفته مقرر شد مجلس شورای بر روی تلفیق طرح کمیسیون اجتماعی و لایحه ارائه شده توسط دولت در یک بازه زمانی 45 روزه کار کند.

وی برون سپاری برخی از وزارت خانه ها و سازمان های دولتی را مورد تایید مجلس شورای اسلامی ندانست و افزود: متأسفانه برخی از وزارت خانه و سازمان های دولتی شروع به برون سپاری کرده اند که این اقدام مورد تایید مجلس شورای اسلامی نبوده و تا پایان سال طرح ساماندهی کارکنان دولت تبدیل به قانون می شود.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با انتقاد از کارشکنی بانک ها در پرداخت وام ودیعه مسکن بیان کرد: با وجود آنکه بانک ها طبق قانون اختیارات زیادی دارند و به نوعی دولت سایه محسوب می شوند اما در پرداخت وام ودیعه مسکن کارشکنی می کنند، لذا به این منظور فراکسیونی در مجلس به زودی تشکیل و در آن فراکسیون علت کارشکنی بانک ها بررسی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب طرح ساماندهی کارکنان دولت تا پایان سال

تصویب طرح ساماندهی کارکنان دولت تا پایان سال