مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 مهر 1400 ساعت 11:552021-10-08پزشكي

ضرورت تدوین برنامه چهارساله دانشگاه علوم پزشکی تهران


سرپرست دانشگاه علوم پزشکی تهران بر ضرورت تدوین برنامه چهارساله 1404 -1400بر اساس نقشه علمی در دانشکده بهداشت این دانشگاه تاکید کرد.

- سرپرست دانشگاه علوم پزشکی تهران بر ضرورت تدوین برنامه چهارساله 1404 -1400بر اساس نقشه علمی در دانشکده بهداشت این دانشگاه تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر حسین قناعتی در حکمی دکتر کاظم ندافی را در سمت رییس دانشکده بهداشت دانشگاه ابقاء کرد.

متن حکم به شرح زیر است: دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران به عنوان قدیمی ترین دانشکده مستقل بهداشت کشور، دارای گذشته ای درخشان در زمینه آموزش، پژوهش، گسترش و توسعه بهداشت است و بر همین اساس منشاء بسیاری از پیشرفت های کشور در حوزه بهداشت عمومی و مبارزه با بیماری ها و در سطح منطقه نیز به عنوان مرکزی معتبر برای آموزش بهداشت شناخته می شود.

نظر به تعهد، تجریبات و سوابق ارزشمند علمی و اجرایی جنابعالی و با توجه به تمایل بخش قابل توجهی از اعضای هیات دانشکده بهداشت و همچنین ارزیابی مثبت دانشگاه نسبت به عملکرد شما، بدین وسیله به عنوان رییس دانشکده بهداشت ابقاء می شوید.

انتظار می رود با جلب مشارکت همه اعضای هیأت علمی، کارکنان دلسوز و دانشجویان عزیز در همه مقاطع، ضمن پیشبرد امور جاری دانشکده، طبق ضوابط و مقررات نسبت به امور ذیل برای حرکت رو به رشد آینده اهتمام وی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تدوین برنامه چهارساله دانشگاه علوم پزشکی تهران

ضرورت تدوین برنامه چهارساله دانشگاه علوم پزشکی تهران