مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 مهر 1400 ساعت 12:002021-10-08سياسي

عاملان برجام پاسخگوی خسارات این توافق باشند


نباید خسارت های زیادی را که به واسطه برجام به منافع عمومی و ملی وارد شد فراموش کنیم بلکه باید این خسارت ها جبران و با عاملان آن برخورد شود.

- به گزارش، آیت الله سید محمدمهدی حسینی همدانی ظهر جمعه در خطبه های نماز جمعه شهر کرج که در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) برگزار شد، اظهار کرد: برای حل مشکلات کشور باید با تلاش و کار جهادی به قدرت الهی تکیه کنیم و برای تکیه بر قدرت الهی باید قدرت های طاغوتی را شکست دهیم.

وی با بیان اینکه ایران بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به این سمت پیش رفت، ادامه داد: دیگر کشورها نیز با تأسی از جمهوری اسلامی به دنبال شکستن قدرت های طاغوتی هستند تا راه خود را به سمت آزادی واقعی پیدا کنند.

امام جمعه کرج بیان کرد: دولت باید از تمامی ظرفیت ها و عناصر دلسوز کشور برای پیشرفت استفاده کند اما کسانی که پیش از این منجر به مسئله سازی و مشکل آفرینی شدند نباید در دولت به کار گرفته شوند، چراکه بهره گیری از آنها چیزی پیشمانی به دنبال ندارد.

وی تصریح کرد: مردم از مسئولان می خواهند در انتصاب افراد تمام جوانب را بررسی کنند تا فرد انتخاب شده سابقه اشتباه و فساد نداشته باشد، چراکه این افراد منجر به صدمه خود منافع ملی خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عاملان برجام پاسخگوی خسارات این توافق باشند

عاملان برجام پاسخگوی خسارات این توافق باشند