مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 مهر 1400 ساعت 14:102021-10-08فرهنگي

پخش ماجرای مرموز و عاشقانه هنری هشتم و چند نمایش دیگر


از بامداد شنبه، سه نمایش جدید رادیویی «کاترین هوارد»، «کهنه سوار مرشد» و «سفر عشق» از آنتن شبکه رادیویی نمایش پخش می شوند.

- از بامداد شنبه، سه نمایش جدید رادیویی کاترین هوارد ، کهنه سوار مرشد و سفر عشق از آنتن شبکه رادیویی نمایش پخش می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی رادیو نمایش، مجموعه نمایشی کاترین هوارد به نویسندگی و کارگردانی محمد پورحسن و سردبیری ایوب آقاخانی، درباره بخشی از زندگی هنری هشتم و علاقه او به دختری با نام کاترین هوارد است.

این نمایش رادیویی با هنرمندی نازنین مهیمنی، علی میلانی، مونا صفی، محمد پورحسن،امیرعباس توفیقی،رضا عمرانی،ناهید مسلمی،فریبا طاهری،حمید یزدانی، شیما جانقربان،میرطاهر مظلومی،محمد رضا علی،شهریار حمزیان،ماندانا اصلانی،محمد شریفی مقدم،صدابرداری علی حاجی نوروزی و افکتوری محمدرضا قبادی فراز 17 مهر ماه ساعت 1 بامداد از رادیو نمایش پخش می شود و ساعت 12:30 تکرار آن است.

نمایش رادیویی کهنه سوار و مرشد به نویسندگی زهرا کولیوند، سردبیری فرهاد امینی، کارگردانی نازنین مهیمنی، تهیه کنندگی مهدیه تقی زاده، فکتوری نرگس موسی پور و صدابرداری علی حاجی نوروزی به تازگی در اداره کل هنرهای نمایشی رادیو تولید شده است و داستان آن درباره دو یار قدیمی است که مردم آنها را کهنه سوار و مرشد خطا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پخش ماجرای مرموز و عاشقانه هنری هشتم و چند نمایش دیگر

پخش ماجرای مرموز و عاشقانه هنری هشتم و چند نمایش دیگر