مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 مهر 1400 ساعت 04:452021-10-09سياسي

بهروزی فر: اجرای قانون مالیات بر خانه های خالی نیازمند آمار دقیق است


یک عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: قانون مالیات بر خانه های خالی اشکالی ندارد و در این رابطه دقت شده، اما اطلاعات دقیقی در این خصوص وجود ندارد که باید اطلاعات و آمار دقیقی در این راستا دریافت شود.

- یک عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: قانون مالیات بر خانه های خالی اشکالی ندارد و در این رابطه دقت شده، اما اطلاعات دقیقی در این خصوص وجود ندارد که باید اطلاعات و آمار دقیقی در این راستا دریافت شود.

خلیل بهروزی فر در گفت وگو با ایسنا، در رابطه با اجرایی نشدن قانون مالیات بر خانه های خالی بیان کرد: قانون اشکالی ندارد و در این رابطه دقت شده، اما اطلاعات دقیقی در این خصوص وجود ندارد که باید اطلاعات و آمار دقیقی در این راستا دریافت شود.

وی در ادامه تصریح کرد: روزنه هایی در این رابطه وجود دارد که معمولا برخی سعی می کنند از طریق آنها فرار کنند تا کسی متوجه نشود که چه تعداد واحد مسکونی و چه برج هایی خالی است که این اطلاعات باید دقیق باشد که بتوان قانون را اجرا کرد.

این عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی افزود: همچنین نظارت بر قانون در صورت وجود اصلاحات دقیق و شفافیتی که باید در این راستا وجود داشته باشد مساله مهمی است که در این خصوص مردم می توانند کمک کنند و از طریق مراجعی که به آنها اعلام شده این اطلاعات دقیق را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهروزی فر: اجرای قانون مالیات بر خانه های خالی نیازمند آمار دقیق است

بهروزی فر: اجرای قانون مالیات بر خانه های خالی نیازمند آمار دقیق است