مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 مهر 1400 ساعت 05:302021-10-09دانش

هشتمین رییس جمهور در دانشگاه تهران / سیر نزولی پاسخگویی مسئولان در برابر دانشجویان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، ابوالفضل لطفی؛ مهرماه سال 1400 نیز از راه رسید و سال تحصیلی جدید برای دانش آموزان و دانشجویان با وجود برقراری شرایط کرونایی و مجازی بودن آموزش، - نگاهی به عملکرد رؤسای جمهور و مسئولان کشور بر روی میز پاسخگویی بخصوص در برابر دانشجویان و تشکل های دانشگاهی نشان می دهد که این روند در طی سال های اخیر به شدت نزولی شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو ، ابوالفضل لطفی؛ مهرماه سال 1400 نیز از راه رسید و سال تحصیلی جدید برای دانش آموزان و دانشجویان با وجود برقراری شرایط کرونایی و مجازی بودن آموزش، شروع شد.

سال تحصیلی ای که حال پس از دو سال دست و پنجه نرم کردن با کرونا و شرایط متفاوت آن، زمزمه های حضوری شدن کلاس های درس خصوصاً در دانشگاه ها و با روند صعودی واکسیناسیون فعلی شنیده می شود.

اما در این بین مسئله ای که بیش از پیش به صورت جدی تر مطرح می شود، مسئله فضای فرهنگی و سیاسی و اجتماعی دانشجویان در دل دانشگاه ها است که حدود دو سالی هست که تقریبا تعطیل شده و دانشجویان و به طبع تشکل های دانشجویی را با معضل و چالش های فراوانی روبه رو کرده است.

جنبش دانشجویی و نبض زنده آن در دل دانشگاه ها بود که فضا و روحیه دانشگاه ه را بالا نگه داشته و شور و هیجان زیادی را به مخاطبان خود می د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشتمین رییس جمهور در دانشگاه تهران / سیر نزولی پاسخگویی مسئولان در برابر دانشجویان

هشتمین رییس جمهور در دانشگاه تهران / سیر نزولی پاسخگویی مسئولان در برابر دانشجویان