مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 مهر 1400 ساعت 05:452021-10-09اقتصادي

ذخیره معدنی مشگین شهر بیش از 160 میلیون تن است


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: برآورد اولیه نشان می دهد که ذخیره معدنی مشگین شهر بیش از 160 میلیون تن است.

- ایسنا/اردبیل رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: برآورد اولیه نشان می دهد که ذخیره معدنی مشگین شهر بیش از 160 میلیون تن است.

رامین صادقی 17 مهرماه در جریان بازدید از معدن دوست بیگلوی مشگین شهر اظهار کرد: نخستین واحد فرآوری محصولات معدنی در مشگین شهر فعالیت خود را آغاز کرده و بیش از 15 میلیارد تومان سرمایه گذاری در این حوزه انجام شده است.

وی تصریح کرد: این کارخانه که می تواند محصولات معدنی نظیر مس، مولیبدن و طلا را فرآوری کند با سرمایه گذاری 15 میلیارد تومانی توسط بخش خصوصی ایجاد شده است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل ظرفیت اشتغال مستقیم این واحد تولیدی را 350 نفر اعلام کرد و گفت: اشتغال غیرمستقیم در این واحد فرآوری معدنی دو هزار نفر خواهد بود.

صادقی افزود: با اخذ مجوزهای قانونی و تسهیل در فرآیند صدور مجوز لازم تولید کنسانتره مولیبدن، مس و طلا در این مجموعه آغاز شده و تلاش بر این است تا جلوی خام فروشی گرفته شده و به نوعی ظرفیت اقتصادی و اشتغال مناسب در این مجموعه تولیدی فراهم آید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ذخیره معدنی مشگین شهر بیش از 160 میلیون تن است

ذخیره معدنی مشگین شهر بیش از 160 میلیون تن است