مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 مهر 1400 ساعت 05:502021-10-09ورزشي

در پاییز چطور ورزش کنیم؟


مدیر پایگاه قهرمانی و مرکز استعدادیابی اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: ورزشکاران برای ورزش کردن در فصل پاییز باید مراقبت هایی را انجام دهند.

- ایسنا/کرمانشاه مدیر پایگاه قهرمانی و مرکز استعدادیابی اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: ورزشکاران برای ورزش کردن در فصل پاییز باید مراقبت هایی را انجام دهند.

محمود روشنی در گفت و گو با ایسنا، بابیان اینکه ورزش کردن در فصل پاییز باید همراه با اصول خاصی باشد، اظهار کرد: در این فصل به واسطه ناپایداری هوا باید مراقبت هایی را هنگام ورزش کردن انجام دهیم.

وی افزود: باتوجه به اینکه بسیاری از ورزشکاران هنگام عصر را برای ورزش کردن انتخاب می کنند و در این موقع از روز در فصل پاییز به فاصله حدود یکساعت دمای هوا بصورت محسوسی کاهش می یابد، بنابراین ضروری است که ورزشکاران جوانب احتیاط را رعایت کنند.

این کارشناس ارشد فیزیولوژی ورزشی اضافه کرد: شرایط آب و هوایی فصل پاییز بگونه ای است که گاها مقادیر زیادی گرد و غبار در هوا وجود دارد و انجام برخی از ورزش ها که نیازمند تنفس های عمیقی هستند، ممکن است برای ورزشکار مشکل ساز شود.

وی ادامه داد: اگر مقادیر ذرات معلق گرد و خاک در هوا زیاد بود به ورزشکاران توصیه می کنیم در این زمان از انجام ورزش هایی که نیازمند تنفس های عمیق است، اجتناب ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در پاییز چطور ورزش کنیم؟

در پاییز چطور ورزش کنیم؟