مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 مهر 1400 ساعت 06:052021-10-09پزشكي

ابلاغ جدید بیمه سلامت برای اجرای نظام ارجاع / کمبود پزشک عمده ترین مشکل اجرای طرح


مدیرکل دفتر خدمات عمومی سازمان بیمه سلامت ایران کمبود پزشک را عمده ترین مشکل اجرای طرح نظام ارجاع دانست و گفت: انتظار داریم سازمان نظام پزشکی کل کشور، - انجمن پزشکان عمومی و سایر انجمن های پزشکی در این زمینه با ما همکاری کنند تا در گام اول از ظرفیت پزشکان بخش خصوصی مطب دار، در گام دوم از درمانگاه های خصوصی و در گام سوم از درمانگاه های دولتی استفاده و کمبود پزشک را جبران کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دهمین جلسه کارگروه نظام ارجاع در صندوق بیمه سلامت همگانی به منظور بررسی اقدامات و شناسایی موانع اجرای این طرح برگزار شد و دکتر محمدرضا میرزایی در خصوص اجرای این برنامه، گفت: طرح نظام ارجاع در صندوق بیمه همگانی از حدود 10 ماه قبل در 4 استان کردستان، کرمان، یزد و چهار محال و بختیاری شروع و بعد از مقدمات کار مراحل ویزیت بیماران آغاز شد.

در حال حاضر در 4 استان کشور جمعیتی بالغ بر 450 هزار نفر به 400 پزشک انتصاب داده شده اند و ویزیت پایه در این استان ها از حدود هشت ماه پیش آغاز شده است؛ به طوری که تاکنون بیش از 65 درصد از جمعیت چهار استان ویزیت پایه شده اند.

وی با تاکید بر اینکه در چهار استان با کمترین مشکل فرآیند اجرای نظام ارجاع در حال پیگیری است، اظهار کرد: استان ها طی هفته های اخیر نسبت به پالایش جمعیت و رفع همپوشانی در حال اقدام هستند و بیمه ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابلاغ جدید بیمه سلامت برای اجرای نظام ارجاع / کمبود پزشک عمده ترین مشکل اجرای طرح

ابلاغ جدید بیمه سلامت برای اجرای نظام ارجاع / کمبود پزشک عمده ترین مشکل اجرای طرح